19.30

Idag skippade jag träningen, för detta:



Autodesk Revit; ett ritprogram för ventilation och värme bland annat, det är i alla fall vad vi använder det till.

Börjar precis känna mig ganksa klar för dagen och önskar att min kära pojkvän kunde göra detsamma. Gjorde dock misstaget att berätta hur mycket jag hunnit klart med och eftersom han är karln i huset är det ju TOTALT omöjligt att åka hem utan att ha gjort MINST lika mycket. Killar...

Men jag hyser ännu en svag förhoppnig om att kanske kanske hinna hem till Bygglov, får helt enkelt stressa på J lite grann, eller muta, med glass kanske?

Over and out

Kommentarer
Postat av: J

Jassåru...

2011-02-09 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0