måndag

Efter en helg med välbehövlig vila och laddning av batterier hos mormor och morfar i Gesunda, är vi tillbaka i skolträsket än en gång. Projektinlämning på onsdag samt omtenta i statistik om ett par veckor vittnar om en minst sagt intensiv period framöver. Men det är väl så det ska vara antar jag.

Nu är klockan 21.18 och sista 40 minuterna har jag inte gjort något mer nyttigt än att surfa runt på HM home och IKEA och kollat in allt nytt och fint jag vill ha till lägenheten i vår. Sovrummet är mitt nästa projekt, å så fort jag får tid (dvs i juni 2013, om det ska fortsätta såhär) ska jag ta tag i projekt "Nya gardiner, blomkrukor och annat skoj".

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0